wtorek, 24 lipca 2012

L'Oreal majirel 10.21

Hej Kochani!
Dziś dorzucam fotki po koloryzacji farbą L'Oreal Majirel 10.21 bardzo bardzo jasny blond opalizująco-popielaty Agnieszki O.
Aga  zastosowała farbę z oksydantem 9% . Wcześniej farbowała Londą 12/9 i jak twierdzi- te kolory są do siebie bardzo podobne.
Z koloru jest bardzo zadowolona, jednak sam proces rozjaśniania nie napawał jej optymizmem: to jakiś koszmar! Farbowałam już co prawda majirelem rok temu, ale nie wiem czy skład zmienili czy co. Tak
potwornie pali w głowę, że myślałam że zmyję zaraz po nałożeniu. Tak mnie piekło, że aż miałam ciary na plecach. Po zmyciu farby skóra głowy cała czerwona i boląca. Niestety dla ładnego efektu więcej nie zamierzam przechodzić takiej katorgi :) Londa co prawda wychodzi bardziej buro (co
szybko się wymywa), ale przynajmniej tak nie pali w głowę.


Znów sprawdza się teoria, że nie ma farb lepszych i gorszych- po prostu na każdego co innego działa i inne odczucia występują przy koloryzacji, więc trzeba farbę dobierać do siebie i swoich potrzeb.
Niemniej efekty świetne- piękny chłodny blond wyszedł naszej Adze ;*
Tu macie porównanie jak wychodziło innym dziewczynom: Klik! i Klik!


No i efekty Agi przed i po ;)









8 komentarzy:

  1. Kolorek śliczny!Jaki wyjściowy kolor posiada modelka??Hmm a ta Londa który daje podobny efekt do tej Mjirel do jakich wyjściowych kolorów jest polecana??Kolor genialny ale wystraszyliście mnie tym paleniem:P.Ps:to prawda bunny,że im silniejszy % oxydantu tym włosy szybciej się rozjasniają i do tego na złoto(pytam o farbe)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemny blond.
      londy tez do max ciemnego blondu.
      im wyzszy % tym szybciej i bardziej sie rozjasniaja ale do zoltego a nie zlotego ;)

      Usuń
  2. jaaaaa, mega wyszło;] śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kolor mi się marzy... Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy ten kolor 10.21 można połączyć z 901s?? Bo w sumie to popiel i to prawda?? Ma to sens? Z wodą 12%... Sylwek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ze 901 to superrozjasniajaca... nie powinno sie, ale jesli sie uprzesz..

      Usuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*